FOTOMÄSSAN 2015

 
Hej på er! Nu sitter jag på tåget mot Eskilstuna, där jag ska möta upp min vän sen barnsben, Angelica.
Vi kommer tillsammans göra den fortsatta resan till Stockholm imorgon och fotomässan. Det ska bli så grymt kul. Det har gått ett par år sedan sist och varje år vid den här tiden har jag suttit hemma i Varberg och längtat. I år var det min tur och det pirrar i hela kroppen av förväntan! Hoppas vi ses där :)

 
MATILDA

Gud vad roligt :D

Anonym

Hallådär! Jag snubblade in på ett inlägg på Ida Wargs blogg och läste din kommentar angående en träningskompis. Är 23 år och bor i Varberg . Hade varit varit roligt med en träningskompis :) Även funderat ett tag på att börja med yoga så det hade varit roligt att ha någon att gå med.

Svar: Vad kul! :D Jag går massor på yoga på Actic Varmbadhuset, adda mig gärna på fb så kan vi snacka lite :))
Elaine

Ida

Den första bilden är superfin, ser helt magiskt ut!