Mot Stockholm.

 
Då var det dags, här sitter vi på MTR express-tåget mot Stockholm. 
För det första: vilket fantastiskt skönt tåg att åka i! Tiden bara flög förbi, det var stora fönster, stort med utrymme och fräscha toaletter. Vi satt vid ett bord och inga grannar. Så otroligt skönt. Kunde lägga mig ner i fosterställning med huvudet i Mr. Bs knä utan problem. Så skönt!
 
 
Nu närmar vi oss Stockholm, passerar Södertälje och stannar till. Mr. B pekar och frågar en massa frågor jag inte har svar på haha. Vi tuffar vidare och kliver så småningom av vid Centralen och knatar mot tunnelbanan som ska ta oss till Tekniska. 
 
 
Här sitter vi vid Tekniska, inväntar vår buss som ska ta oss till Roslagen, lilla Rö (strax utanför Rimbo). Vi var framme runt eftermiddagen/kväll så mamma bjöd på god mat ute i hattstugan. Vi tog det extra lugnt på kvällen och mös i soffan till Robinsson innan vi knoppade till sängs. Jag blir alltid så trött när jag kommer hit. Jag tror det beror på att jag laddar mina batterier, slappnar av helt och all stress bara rinner av. Extra gott sov vi också eftersom det är markant tystare här på landet än i vår lägenhet hemma i Varberg.