Morgonstund

 
God morgon, den här goda frukosten smaskar jag på just nu.
Jag gör mig redo för 3 timmar med tåg till Stockholm. Min gudson fyller år idag och jag ska överaska honom ikväll genom att dyka upp på middag. Ska bli så himla kul att se hans min. Jag laddar min kamera just nu, tänkte faktiskt filma när han öppnar för att få hans min på film haha. Funderar till och med på att vlogga sånna här besök.. Eller ja, i alla fall filma lite saker som händer. Känner mig fortfarande väldigt obekväm med att snacka framför en kamera haha. Hur som helst så känner jag mig redo att åka. Klockan 14.30 går tåget från Göteborg :)
 
Dagens makeup-look:

Ansikte
GOSH Velvet Touch Primer
MAC Foundation Studio Fix Fluid
MAC Concealer Pro Longwear
MAC Powder Blush Margin Frost
MAC Bronzing Powder Matte Bronze
 
Ögon & Bryn
Anastasia Brow Shadow
NYX Jumpo Eye Black Bean 601
Marsk Mineral Eyeshadow
NYX Eye/Eyebrow pencil 904 Light Brown
Loreal False Lash Mascara (vattenfast)
Urban Decay Naked Palette (nyansen Faint)
 
Läppar
Natural Code by Lumene 3, Nude Beige
 
 
Oslofru

Ditt hår <3

Svar: Tack :))
Elaine

rememberthiis.blogg.se

Snygg sminkning

Svar: Tack snälla 😃
Elaine

Liisa Lindstrom

Frullen ser ju fantastiskt god ut!
Snygg sotning! :)

Svar: Det var den, mums! Första gången jag testade med blåbär till gröt <3Tack så mycket Lisa! :D
Elaine

Maja

Gott! Btw älskar din hårfärg!

Svar: Aw tack 😃😃
Elaine

Skogsraah ☾

Supersnyggt :)

Svar: Tack :D
Elaine

Göran

Detta är helt klart sveriges bästa blogg.

Svar: Men åh, tack snälla :D
Elaine