Studentflaken del 1

 
Igår var det bra livat i holken på Varbergs gator.
Det togs alltså studenten igår och jag gick ut för att föreviga glädjen bland alla fulla ungdomar. Det blev så många bilder att jag blir tvungen att dela upp dem, annars kommer ingen orka se på alla haha. Här är den första omgången :)
 
 
2015 - Varberg - studenten
Emma Grann Fotografi

Vilka härliga bilder!!

Svar: Tack snälla Emma! :D
Elaine

Lina

Så fint!!

Svar: Tack :D
Elaine

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfina bilder

Svar: Tack så jättemycket! :D
Elaine

Sofia

Så härliga bilder!!

Svar: Tack! :D
Elaine

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så underbara bilder! :)

Svar: Tack snälla du! :))
Elaine

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härliga bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Elaine

Lizzan

Vilka underbart glada härliga bilder!

Svar: Åh tack :D Vad roligt att känslan kommer fram :)
Elaine

Matilda - tonårsliv i rullstol

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket Matilda :)
Elaine

cornyz.blogg.se

ååh det är ju så härligt med studentbilder! Kände du någon som sprang ut? :)

Svar: Visst är det härligt att se folk vara så glada :D Det gjorde jag tyvärr inte i Varberg, men på annat håll i Sverige :))
Elaine

Anonym

Åh fina bilder! Ser mig själv på en av bilderna, får man lägga ut den på instagram? :)

Svar: Tack :D Men åh, vad kul!! Självklart får du det! :) Bara du taggar mig i bilden så blir jag jätteglad :) (min instagram är: elainelilje)
Elaine