Casual Friday

 
Idag tar man studenten i Varberg.
Det har tutats, visslats, sjungits och ropats utanför vårat fönster sedan klockan 08.00 imorse. Det första jag hörde var några som tutade och skrek "upp och hoppa, inte ligga och sova! Det är fredag för fan!" Och jag tänkte för mig själv, där jag faktiskt låg och sov.. "Ja, det är fredag för fan" och klev upp för en kopp kaffe. Sedan dess har jag faktiskt dragit på mig ett par shorts för första gången i år och ska bara skriva klart detta inlägget, sen ska jag ut och sätta mig på taket för ännu en kopp kaffe. Kanske får jag lite färg på mina vinterbleka ben. I eftermiddag går löpbandet med alla studentflak utanför vår lägenhet och jag tänkte faktiskt springa ner för att ta ett par bilder på alla glada studenter :) 

See yah later, ha en fantastisk fredag!