En bukett uppskattning

 
Min pojkvän är väl för söt. Vi var och handlade för några dagar sedan och gick förbi blomavdelningen. Jag är alltid den som stannar för att kika på "veckans erbjudande" (jag vet, är en sån ung pensionär haha), men denna gången stannade jag inte. Däremot gjorde Mr. B det och tittade lite mystiskt på en blombukett. "Vill du ha en?" frågade han med glimten i ögat. Jag blev alldeles förvirrad... "Eh, ja tack?" Min pojkvän är nämligen inte den som ger blommor hux flux, det är så klyschigt enligt honom själv. 
 
Men där stod vi i affären och jag fick en söt liten blombukett med motiveringen: Du är så stöttande i och med mitt plugg och alla tentor. Han ville visa uppskattning och vilken tjej älskar inte att få höra dem orden i samband med att man får en bukett blommor. Sicken kille, va? ;)
 
Ture gillar också blommor ;)
 
 
Andrea

Haha vad rart :)

Och klassiker det där med nyfikna katter! Jag får inte heller va ifred för mina, de vill undersöka allt, speciellt när man ska fota grejer.

Svar: Haha ja inte en sekund ifred får man vara, en av mina är speciellt intresserad av själva kameran när den klickar till. Katten hänger i stativet emellanåt haha xD
Elaine

Evelina Björkdahl

Men åh vad gulligt!