Jag ska iväg på nya äventyr!


Hoppar in här en snabbis för att berätta en väldigt rolig och spännande nyhet...
Vet ni, jag ska åka till London! OMG! Det sker redan nästa vecka...! Åh det pirrar i hela min mage när jag tänker på det. Tror inte riktigt att jag fattat att jag faktiskt ska dit.. Nu var det ju ändå ett tag sen vi bokade våra biljetter (jag åker dit med min pojkvän), men det har inte riktigt sjunkit in än. Det är inte förrän nu det har börjat pirra på riktigt i min mage. Det kommer nog bo ett par fjärillar där inne ett par dagar till ;) Känner på mig att detta kan bli en sjukt kul resa!
 
Åh just det, ser ni mitt superblonda hår? Fixade rötterna igår och resten av håret åkte på en behandling också, så nu är håret megaljust och supersnyggt. Ska lägga i en sista silvertoning för att bli av med det där lite smått gula skiftningarna men sen kommer det nog bli perfekt :) Så nöjd! Tänkte visa produkterna jag använde i ett senare inlägg för dem som är nyfikna :)
angelicasvarld.blogg.se

MEn va härligt!

Linda

Åh, london, världens bästa stad! Vi pratar om att åka dit över nyår :)

Svar: Åh har du varit där tidigare? Vad kul! :D Oh, det är nog ett sjukt kul sätt att fira nyår på :D
Elaine

ISA

men kuuuuul! London är ju superfint (så länge det inte regnar heh). Ha det underbart

Svar: Tack snälla du! :D Ser så sjukt fram emot resan :)
Elaine

Ai

Åhh vad roligt med london!!
Crazyy fint hår du har!!

Svar: Ja, det ska bli sjukt kul :) Åh tack så jättemycket! :D
Elaine

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad underbart med London! :)

Lena

Härligt med London resa du får ha det så bra. Åker dit om 2 veckor och nog börjar fjärilarna fladdra lite som du säger. :D Fin bild.

Svar: Tacl ska du ha! :D Det ska bli jättespännande :) Åh, vad roligt för dig! Hoppas du också får det bra i London :D
Elaine

Frida's Friday

Älskar det lyckoruset som en får när resan precis är bokad!

Monster Girl

Vilken underbar bild. Så somrig och lycklig på något sätt.

Svar: Tack så jättemycket :D
Elaine