Framtiden

 
God morgon!
Idag har jag fått en sak gjord som tyngt mina axlar en del. Jag tackade nej till ett jobberbjudande. Jag trivdes inte och ibland måste man följa sin magkänsla. Det känns riktigt bra faktiskt. Träningen har dessutom kickats igång ordentligt nu, jag är inne på min andra vecka och har redan sett resultat! Det är helt sjukt, var inte alls beredd på det. Det är verkligen en enorm morot, så nu finns bara en väg och det är framåt! 
 
Utöver detta har jag och Mr. B planerat en resa upp till Stockholm nästa vecka. Det pirrar i magen för vi har planerat ett besök till Kungsträdgården och de vackra körsbärsblommorna där. Det ska bli SÅ kul och fantastiskt att få uppleva det igen, det måste vara år sedan jag var där sist när träden blommade..! Ska naturligtvis blogga flitigt under denna vecka och ta fantastiska bilder :D Pepp!!!
 
Tove

Vill inte göra dig besviken, men jag tror nästan körsbärsblommorna kommer ha blommat ut nästa vecka. De står i full blom just nu och det brukar vara över ganska fort :(
Btw, börjat följa din träningsblogg. Riktigt inspirerande! :)

Svar: Det är min farhåga.. Hoppas så innerligt att de blommar lite till! Vad kul Tove, det var kul att höra :D Jag ska försöka hålla den så uppdaterad jag kan :))
Elaine