Det är en sån dag idag.

 
Det känns lite rått i luften när jag sätter fötterna på golvet nedanför sängen.
Jag huttrar till och drar åt mig koftan. Regnet smattrar mot fönstret och jag måste motstå frestelsen att sätta på elementet igen. Det är ju vår nu försöker jag intala mig och stänger ute det smattrande ljudet. Katterna ligger på sina sovplatser och myser. Ikväll ska jag träna på gym, för första gången. Känns sjukt pirrigt men samtidigt så jävla bra. Imorgon har jag bokat en konsultation för extentions från Hairtalk och senare i veckan ska jag vara på inspelning av ytterligare en kortfilm som jag fått en roll i. Kan inte låta bli att känna att livet leker och solen måste skina på mig, trots att regnet häller över Varberg just nu :)
ɑ n n i k ɑ

Söta!

Isabella [ Fotografi ]

Men åh vilka fina kisar!

Svar: Tack :) De är hur goa som helst :))
Elaine

ISA

söten <3 och hurra att livet är så fint nu! hoppas regnet slutat ;)

Skogsraah ☾

Men sååå mysiga alltså :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Söta katter :)

Linda

jätte fint.