Great Lengths Hårförlängning.

SURPRISE!

 
Vad har hon nu hittat på?
Vaknade klockan 07.00 och hoppade direkt in i duschen, håret måste vara rent innan en hårförlängning. Smög runt lite eftersom min pojkvän inte visste om att jag skulle till salong Ansa i Göteborg. Han trodde jag skulle ha en heldag tillsammans med min vän Lisa. Luriga jag!
 
Klockan 09.30 satt jag på tåget mot Göteborg och vid ca 10.30 satt jag i frisörstolen, redo för mitt långa svallande hår! Inte mindre än 5 timar (!!!) senare lämnade jag salongen, smått ovan vid att ja hade hår som flög omkring runt mina axlar. Men jag måste ändå säga: så sjukt jävla nöjd, rent ut sagt! 
 
Hårförlängningen kommer smällta in i mitt egna hår efter 3-4 tvättar, men jag får inte tvätta det nu på 2 dagar eftersom fästena måste sätta sig ordentligt. Det lär ta tid innan jag lär mig hur jag ska styla det, men jag vänjer mig :) Ser så sjukt mycket fram emot det här, äntligen har jag långt hår igen!

 
Great Lengths hår har helt fantastiskt, otroligt bra kvalité.
Det känns precis som mitt egna hår, hårstråna är varken för grova eller alldeles för fina och jag känner knappt att fästena sitter i. Jag fick små, små keratinfästen (150 st för att vara exakt). Att sova första natten var inga problem, något som jag hade förberett mig på att det skulle vara besvärligt. Märkte inte av dom alls, bortsett från någon enstaka slinga som fastnade lite när jag vände mig om i sängen. Håret är inte överhuvudtaget tungt på något vis för mitt egna hår, som sagt: jag känner knappt att jag har en hårförlängning. Bortsett från när jag ser min egen spegelbild, men det har ju men vanan att göra.
 
Jag kan varmt rekomendera Great Lengths och är du nyfiken på den här metoden, så fråga på! Jag ska försöka svara på alla frågor i så stor mån jag kan.
 
Vill du göra en hårförlängning med Great Lengths? Hör av dig till [email protected]
Great Lenths behöver alltid modeller (jag satt modell tex) i Göteborg eller Stockholm. 
Cornelia

Gud så snyggt! :D
Btw är du väldigt lik Ellie Goulding! :D

Svar: Tack så mycket! :) Haha tycker du det? Se där :P
Elaine