Vill inte gå upp

 
Du är sjukt välkommen fredag, men jag vill inte kliva upp.
Helst vill jag ligga kvar i sängen.. I vårat fantastiska sovrum! Men jag måste gå upp. Plugget väntar samt en inlämning som har en deadline kl 12.00. "Förlåt Gastón men jag har inte tid att leka med dig just nu, lägg dig ner i mitt knä istället.." Men det duger inte, jag får bara skyldiga blickar från honom medan han svänger besviket med svansen. Förlåt Gastón. Vi kanske bör skaffa en kompis till dig? 
 
Jag ska dock ta en välbehövlig paus senare idag och fika med en arbetskollega, Anna. Ska bli kul att träffa en kollega utanför jobbväggarna och utan vårdkläder (jag jobbar ju extra på ett äldreboende). Tar med mig min smidiga nya Samsung NX2000 till fikat :)
 
Julia

Mysigt sovrum och en härlig bild!

Svar: Tack så mycket :D
Elaine

Liborius

hade också velat stanna kvar i sängen idag...men det får bli på söndag^^

ami

Jag känner likadant, dock gör jag inte det heller då jag är dunder sjuk :/

ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack Annika! :)
Elaine