Just nu.

 

Gastón är av rasen Maine Coon
 
Så här bra har Gastón det just nu! :)
I och med att vi har vindsvåning och takfönster så löper det därför ut en liten "alkov" utanför fönstret. Man kan själv krypa ut där med lite lirkande och sitta och skåda ut bland Varbergs gator och park medan man sippar på ett glas vin eller två. Vad gäller Gastón är jag livrädd att han ska få för sig att hoppa efter en fågel eller nått och ramla över kanten, därför sitter han alltid i sele så det är rent av omöjligt för honom att ramla. Han får knappt titta över kanten alls för mig..! Men det märks att han älskar sin lilla uteplats. Jag funderar på att plantera lite gräs i en stor fyrkant så han kan ligga i gräset eller tugga lite på det (för er som inte vet så är gräs bra för katter då det hjälper till att binda ihop hårbollar). #onödigtkattvetande #crazycatlady
 
Matilda - tonårsliv i rullstol

myyys!

My Fredblad

Dina bilder är så sjukt bra! Blir alltid lika inspirerad varge gång jag kikar in! :D

Svar: Men åh, tack såå mycket underbara My!! <3 Du gjorde min dag! :)
Elaine

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt :) Förstår att han har sele, det har min katt också om jag öppnar fönstret, det är läskigt annars :P

Svar: Verkligen, alldeles för läskigt..! Bra lösning :D
Elaine