Jag håller alla tummar och tår!

Jag har illusionerat kollaget på lägenheten.. Vill inte att ni ska kunna se allt riktigt än ;)

Sååå... Hemkommen efter visningen på nya lägenheten.
Vad kan vi säga annat än "eeeh, ja tack?". Lägenheten är underbar, verkligen helt igenom underbar! Så central och så fruktansvärt mysig. Där kommer jag att trivas. Kan knappt vänta tills våra saker står i den lägenheten. En sak i sänder, men det blir fullt upp i helgen. Imorgon ska jag sköta pappersjobb, skriva ut blanketter osv, däremellan ska jag hinna jobba och Mr.B och jag ska hem till ett par goda vänner på middag. På lördag har vi visning på våran lägenhet, därefter jobb igen. På söndag jobb ännu en gång och sedan planering av möbler som ska säljas. 
 
En annan vän till Mr. B och mig har nyligen flyttat och kommer med massa hjälpsamma tips. Tack Jeffe! Jag ser fram emot det här så sjukt mycket, inget får gå fel nu. Det bara får inte det! 
Abby

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Elaine