Jag fick huvudrollen!

 
Hallå måndag! Hoppas alla haft en trevlig helg. Min helg har varit minst sagt händelserik. Extremt kall, men fruktansvärt rolig! Därför sitter jag här nu med tjocka raggsockor och varm dryck för jag vill aldrig mer frysa igen!

Jag fick huvudrollen för en musikvideo för ett tag sen som Albin Glasell regisserar för bandet Anechoic Delay, och inspelningen skedde just denna helg. Jag måste erkänna att jag var nervös dagarna innan inspelningen, men när den tidiga morgonen väl kom så var alla nerver som bortblåsta och jag hade bara kul istället.
 
Låt mig bara säga: damn vilken duktig regisör! Albin är verkligen en helt fantastisk, lysande visionär och regisör som jag känner att jag verkligen förstår, vi tänker lika visuellt och det fick mig att förstå min roll väldigt bra. Ni kan hitta hans tidigare verk HÄR, där han bland annat har arbetat med Johaness Brost. Glöm inte att kolla in hans facebook-sida Stellarvoid också, HÄR.
 
Jag gjorde min del i det hela genom att spela "kvinnan" . Mer får jag inte avslöja. Men jag nämnde att helgen blev kall.. Tro det eller ej, men jag spelade endast iförd sommarklänning, barfota på iskall asfallt och starka vindar. Att jag inte blev sjuk är ett under, för det var jag ganska förberedd på! Men oavsett om jag frös så hela kroppen skakade lyckades jag skärpa till mig så fort tagningen skulle ske. För att skådespela för första gången framför en kamera på minst 5 år så måste jag säga att jag är rätt förvånad över min insats.. Men självklart kunde man alltid gjort bättre. Så tänker jag alltid, oavsett vad jag gör.
 
Jag får bjuda på en bild från inspelningsdagen, men inget mer. Musikvideon kommer ut någon gång i början på nästa år. Självklart lovar jag att berätta för er och länka den när den är släppt.

 
Vanessa Victoria

Kul med huvudrollen!

Kika gärna in min blogg!

Saga

Nej men åh låter ju helt fantastiskt roligt, men vad skönt att det känns någorlunda bra iallafall!