Bilder från året som gått...

 
Dagen under en kall januari-månad då jag spenderade många minuter med att dricka stora mängder te och fundera på framtiden, vad skulle jag utbilda mig till och var skulle vi flytta. Längtan efter sommaren var outhärdlig.
 
 
 
Dagen i Februari då jag plötsligt fick ett infall och tröttnade på mitt långa bruna hår, bestämde mig för att sitta hårmodell och strutta på catwalken i mitt nya korta hår, för att sedan ångra mig några veckor efteråt.
 
 
 
 
Valborg kom och gick...
 
 
 
Rapsfälten, den gula färgen som dominerade hela Halland och som fick mig att känna det största fotosuget jag känt på länge. Jag cyklade iväg under en av sommarens första varma dagar till ett rapsfällt och klickade vilt.
 
 
 
Solen blev till slut så varm att den lyckades värma upp havet tillräckligt mycket för att vi skulle kunna ta årets första dopp.
 
 
Midsommar kom och jag blev dunderförskyld efteråt.
 
 
Sommaren är i sitt esse när Bennie och jag tar flyget till Gotland för att spendera en vecka på Fårö tillsammans med min syster och hennes familj i hennes sommarstuga. Detta var den bästa tiden på hela året.
 
 
 
 
Efter några veckor och det började bli några grader kallare i Sverige åkte vi till Marbella och levde i lyx.
 
 
 
Vi fick till slut vår drömlägenhet och inredningsruset fullkomligt flödade ur mig.
 
 
 
Jag gjorde en hårförlängning från Great Lengths och kunde äntligen stolt bära upp ett långt hårsvall.
 
 
 
 
Jag lärde känna en fantastisk tjej vid namn Ellen som kommer ifrån Trelleborg och som delar samma intresse som mig: fotografi.
 
 
Vi fick tillskott i vår lilla "familj" och Gastón fick äntligen en bästis. Ture som charmar allt och alla, blev dumpad vid vägkanten. Som tur är fann mamma honom, gav honom tak över huvudet, behandlade honom mot skabb och vaccinerade honom. När jag skulle testa om Ture skulle fungera med Gastón föll mitt hjärta pladask.
 
 
Jag började äntligen på min utbildning till Undersköterska och för första gången kände jag mig säker på att jag valt rätt väg. Jag slappnade av på ett helt annat sätt i livet och kunde äntligen börja läsa böcker igen efter 2 års uppehåll (all stress från tidigare studier gjorde att jag inte kunde slappna av alls). För dom som verkligen känner mig vet att jag älskar att läsa.
 
 
Mitt instagramkonto sköt plötsligt i höjden och jag fick över 1000 följare. Jag började känna mig motiverad till att ta nya bilder och skapa mysiga stilleben i höstens tecken.
 
 
 
Jag tog beslutet att äntligen färga håret lila/lavendel och kan inte blivit nöjdare med resultatet.
 
 
Julafton kom och gick, dagen innan min 25 års dag fick jag sådan åldersångest att jag var tvungen att gå en lång promenad i mitt favoritområde. Kameran tog jag med mig och fann helt fantastiska platser. Jag var som i eufori och min åldersångest var som bortblåst. 25 pfft..! Släng dig i vägen, jag känner mig som 20!
 
Mie

åh så många fina bilder!

Ellen

Åh där var jag med på ett hörn, så fint <3<3<3
Och så många fina bilder. Du är så duktig! Kanske borde kolla igenom hela din blogg och få se allt fint du gjort :)

Emmelie

Åh vilka fina bilder! :)

mary

Dina bilder är fantastiska :D

Svar: Tack så mycket Mary! :)
Elaine

mary

Vart har du köpt påslakanet ? :D

Svar: På Ikea :)
Elaine