Underbara vår.. Sommar?

Det är så galet fint väder ute people! 
Jag avskyr enbart textinlägg men.. Det har varit en helt fantastisk helg! Hela helgen har bestått av häng med kompisar med en gura och några öl, Antons fina stämma och solens strålar som värmer bara ben under en klänning. Igår var dessutom jag och Söt-Lisa nere i Kärleksparken, ovanför Ankaret vid havet och solade våra bleka näsor... Som blev röda när vi kom hem haha. 
 
Vaknade upp idag till solens sken och dagen är i full gång. Fick lite nya tider av chefen på en ny avdelning som påbörjas redan måndagen nästa vecka, dagen efter flytten.. Så jag kommer vara bra trött i kroppen. Men what the heck, det går ändå :) Nu ska jag smaska i mig lite frukost, sedan tar jag en powerwalk (med det menar jag cykeln) och tar med mig kameran. Det är dags för lite nya bilder här i bloggen, tycker ni inte? ;) Jag har varit lat och tog inte med mig kameran alls när det hände saker som mest i helgen. Vi longboardade ju till och med för första gången! Skäms på mig som missade att dokumentera det ^^ 
 
Men nu är det nästan sommar, goa känslor i kroppen. Nu kör vi!