Resultatet från hårmodell-kvällen



 
Jag har ju klippt mig... Kort!
Jag satt modell för nästan... Ja, det måste vara hela 3 veckor sedan, för Salong Ahead. Alldeles för sent tar jag bilder på den "nya" frisyren så att ni alla ska få se. Jag är ju hopplös. En hopplös fotograf. Men bättre sent än aldrig, heller hur? ;)
 
Tyvärr får jag erkänna att jag ångrar mig lite grann. Jag har inte varit så här kort sedan jag var 17 år och då ångrade jag mig redan efter en vecka. Jag satt och drog i håret för att det skulle växa fortare... Och så går jag och klipper av det nästan lika kort 7 år senare! Fast det känns bra saknar jag förstås mitt långa hår och överväger en hårförlängning om ca 2-3 månader då håret har vuxit lite till. Det eviga dilemmat att vilja ha kort hår samtidigt som man har långt.... 
 
 
felicia

Tyckte det blev jätte fint! skulle också vilja ha kort hår, men tror inte riktigt att jag skulle passa i det. :)

elin stridh

åh tusen tack <3 ja, kanske det! vart bor du?

Svar: Jag bor i Varberg (utanför Göteborg) med min sambo och katt haha, men kommer ifrån Norrtälje (5 mil norr om Sthlm) så jag har familj och vänner där, hälsar på ganska så ofta :)))
Elaine

elin stridh

jag förstååår :D