Morgontrött intervju.

 
God morgon
Det var längesen jag kände mig riktigt trött när jag vaknade. Ni vet då man bara vill dra täcket över huvudet och somna om. Den energin jag fick från jobbet igår var som bortblåst. Idag ska jag ju på intervju, så jag har inget val än att kliva upp. Får nog dricka en stoooooor kopp kaffe så att jag på bästa sätt glömmer bort den där tröttheten innan jag kliver in på företaget som ska intervjua mig. Jag tar förresten bussen in till stan haha, orkar inte gå ner dit.. naha, no way.
 
Kanske tar med mig kameran, dunno. Men i så fall bjuder jag på lite bilder senare. Må så gott så länge och önska mig lycka till!
 
Tina

Vilken fin bild!

Svar: Åh tack :) Vad fin du är!
Elaine

ica

Vilken vacker bild! Me like! :D

Svar: aw tack hjärtat :D
Elaine

Linnea

Svar: så otroligt kul att höra, säg till om du är intresserad utav att tatuera in något motiv så kan jag fixa en lite personligare version till dig från något av mina verk om det önskas :)

Svar: Wow det vore verkligen hur häftigt som helst! Jag ska klura lite på det :)
Elaine

Fredrika Lundberg

Gud vad vacker du är.

Svar: Aw!! Tack så mycket Fredrika!
Elaine

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snygg bild! :)