Det är min födelsedag!


24 korta år har jag levat nu. Det är nästan jobbigt att tiden går så snabbt. Vart tog året vägen? 

Jag har haft en helt underbar dag i alla fall. Verkligen helt magisk när man tänker efter. Väcktes på morgonen med sång och frukost på sängen av mina fina föräldrar. I ett kuvert låg pengar till en nyårsklänning. Senare på dagen kom min bästa vän Hannah, fick ett vackert halsband av henne samt några plagg hon inte kunde ha längre och som jag kunde få om jag ville :) Hon är bäst, min Hannah! 
 
Vi åt en snabb lunch och sedan stack vi till Täby C, både Hannah och min kära mor. Målet var att kika runt i min favoritbutik Oxygene eftersom utbudet där är rätt så unikt. Chansen att någon på nyårsfesten i Varberg har något som jag har är väldigt liten då butiken bara finns i Täby C och Skärholmen. Så fort vi kom in i butiken föll mina ögon på en klänning som kändes perfekt. Konstigt nog blev det inte den i slutändan. Jag vågar faktiskt inte avslöja min outfit ännu.. Den får ni se när nyårskvällen varit över, för att inte spoila allt liksom ^^
 
Men det bästa av allt är att jag i princip fick allt jag pekade på. Varje flickas dröm, right? Speciellt i en butik där man tycker att ALLT är snyggt. Jag menade egentligen inte att få allt jag till slut fick, men mamma är en sån där snäll mamma som tycker att om något plagg ser bra ut på mig så ska jag ha det. Därmed basta. Sen kanske det hjälpte lite att det var min födelsedag just idag haha. Men oavsett så är hon världens bästa mamma! Jag kom ut från butiken med tre fulla kassar :O
 
Nu är jag hemma, har suttit i köket och druckit te men min bästa vän och pratat om allt mellan himmel och jord. Bland annat en hel del minnen som vi skrattar gott åt idag. Åh vad jag saknat dessa stunder. De blir färre nu i och med att jag bor i Varberg och hon bor i Norrtälje, det gör att jag värdesätter dessa stunder ännu mer. 
 
Det var min födelsedag i korta drag. Snart befinner jag mig i Varberg igen och då peppas det nyår!