Another night, another score.

Herrejävlar vad bäst helg jag har haft!

Fredag: Hade en tenta vid 14.00 men åkte in tidigare då min studiegrupp och jag bestämt att käka lunch innan tentan tillsammans. Mötte upp Tove och Anneli på akademibokhandeln och drog vidare till Jensens där vi väntade på resten av gänget. Det blev en klassisk lunchbiff med deras favoritsås och skivad/grillad potatis, nomnomnom!! Klockan 14.00 satt vi i tentasalen och jag var galet nervös, galet i tell yah. Men det gick bra :) Blev klar relativt fort. Efter det momentet hade vi en del kvar av tentan, nämligen gruppdel. Var och ens studiegrupp skulle träffas och gå över alla frågor och svara på ett gemensamt papper. Och jag har ju världens bästa studiegrupp så vi blev klara fort.

Klockan sex gick mitt tåg hem, var framme vid stationen runt kvart över sju typ och stod o vänta på bussen som tar mig ända hem. Klockan åtta skulle Bennie komma över på pizza o kall öl. Det lustiga är att när jag står och väntar på min buss så kommer det in en annan buss på stationen och på den sitter en dude som är galet lik honom - klart det är han också! haha XD Åkte tillsammans hem till mig. Vi klunka öl och beställde pizza och hade det allmänt jävligt trevlans!

Lördag: Drog till Borås för o träffa favorittjejerna Tove och Anneli. Tove fyller 25 så present och blommor hade man med sig + en party outfit såklart ;) Vi snackade lite, jag gjorde klar den sista sminkningen, sen drog vi ut för att göra stan osäker! Crazy ass party time alltså och har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv :O Och aldrig har jag ätit så gott vitlöksbröd med tsatsiki, ever! Ever i tell yah!! Såg på Sanctum på bio också. Hemsk film men riktigt bra ändå :) Se den!


[Jag och Anneli i riktigt heta 3D glasögon]

Söndag: Allmänt chill. Vaknade i Toves säng - fett skön för övrigt. Vi gosade till det så småningom i sängen alla tre och tittade på Avatar som Tove inte sett hela av. Stack ner på stan efteråt för att käka brunch, valet blev Subway <3 Satt kvar där ett tag tills Anneli och mitt tåg gick. Kom hem runt halv sju och har sedan dess skrivit ut papper till min VFU (praktik) och nu är det dags att nanna kudden. Så jävla trött, ligger efter i sömn så det står härliga till. Så går det när man har kul every single day of the weekend ^^

Gonatt
Kisses
//Elaine