Minnen med Mat Devine

Kom in av en slump på min gamla blogg, najlil, och hittade helt underbara minnen från min första Kill Hannah spelning. Kunde inte låta bli att kopiera så ni får läsa. Gah helt fucking underbart!



När han kom ut igen efter ett tag så gick vi nära honom hela tiden haha och passade på att få kramar och sign från övriga medlemar i bandet. Men sen så beslöt vi oss att vi kanske skulle dra. Så jag skynda fram till Mat och fråga: "Can I just get one 'goodbye-hug' before I leave?" Han ba: "Sure!" och så kramade jag honom hårt och han typ verkligen tryckte mig intill sig (IIIIH!!! Elaine blev knasig o galen(a) och så sa jag: "Thank you SO much! It really was a great show, the best!" han ba: "Yeah well, no problem. You're cool girl! It just was awsome to come and everything." Jag ba: "haha YOU'RE awsome!" Han ba: "hahaha thanks!" och så tryckte han till min axel typ och kolla mig rakt i ögonen. OMFG!!! 
*Jag är officiellt död*

Det är kärlek <3
Anonym

HAHAHAHA. Åh, du får mig fan nästan att gråta!

Lyckligaste dagen ever!