Vackra motiv och onda fötter

Dagen börjades med ett matteprov som gick hyffsat.. Känner att jag gott och väl hade kunnat pluggat bättre!
Men det är jag i ett nötskal..

Efteråt ringde jag Angie. Hon och Jossan var i Nt så jag gick till dom och vi gjorde en liten flumm-runda. Såklart in på Åhléns och kletade på min favorit eyeliner <3 Lumene. Vi var kvar i Nt tills klockan var halv fem, då åkte alla hem.

När jag kom innanför dörren kände jag en hopplöshet jag aldrig känt förut. Vad skulle jag göra hemma? Städa, plocka i och ur disken, dammsuga..? Nej, jag fick panik. Jag grabbade tag i kameran, "hej då mamma, drar ut o fotar!"
Jag började styra stegen ner mot sjön, men jag ångrade mig. Jag har redan fotat där förr och det var slut på spännande motiv. Så jag vände tvärt och begav mig mot Beaterberg. På vägen dit fick jag massa fina bilder. Likaså när jag var framme. Jag älskar min kamera! Den kunde ta kort och ljusa upp bilden på så mörka ställen att inte ens mitt öga kunde urskjilja vad som var löv eller stenar. Love it <3

Tyvärr föll mörkret och jag var tvungen att ta mig hem. Nu ligger jag i min säng, ensam :( och kollar på Autumn in New York.


Ciao!

Angie

Eyeliner? du använde ju den som jag har väl? O.o hah.