En Fallen Ängel

Jag känner mig alldeles tom innuti. Som om det enda som finns kvar är damm.. Ända sedan jag kom hem från Fårö har allt bara gått nerför. Fråga mig inte varför eller vad som har hänt för det är alldeles för mycket. Jag orkar inte ens tänka på det själv. Jag känner mig så jävla förvirrad att jag inte ens kan skriva ner det för det finns inga ord för allt. Tomt.

Men för att inte göra det här inlägget allt för deppigt säger jag Grattis till Linus som fyllde 20 igår! CONGRATS <3

Också grattis till mig själv som lyckades få en sista vacker dag på Fårö att fota på. Fick till riktigt läckra bilder och jag funtar på att börja göra förstoringar. Önskar jag kunde bli mer seriös med mitt fotande. Skapa en riktig hemsida där folk kan beställa bilder i olika format. Men det känns som ett alldeles för stort projekt för mig just nu, jag har redan så många bollar i luften.

Jag lär mig spela gitarr, pluggar upp matten, starta upp en hårsalong, säljer produkter från Artistry osv.. 

Jag tror jag befinner mig i en slags uppbrytningsfas. Vill klara allt själv och skapa ett eget självständigt liv. Börja jobba, få in pengar och köpa en egen lägenhet med egna möbler. Ett hem och ett liv. Kanske därför jag känner mig förvirrad. Fan, det här är ju jobbigare än puberteten!


C yah!
//Flickan Som Lekte Med Elden