När jag satt hårmodell i Malmö

 
Nu är jag hemma från eventet i Malmö.
Vilken sjukt kul dag! Jag färgades som sagt i en härligt varm pastellig färg redan på onsdagen, på torsdagen (igår) blev det bilfärd i ilfart mot Malmö på 1 ½ timme. Tillsammans med Elin (en av modellerna som också åkte med från Varberg) gick vi till hotell scandic triangeln där eventet skulle hållas. Det var kul att återse Malmö, minnena gick långt bak till 2006 när jag var där senast och såg My Chemical Romance live på Baltiska Hallen (aah them sweet memories...). Malmö är en sån häftig stad!
 
Elin och jag åt lunch och samlades sedan tillsammans med resten av modellerna för kvällen i ett litet konferansrum med makeup-artisten och stylisten. Hela dagen gick åt att dricka kaffe, kolla instagram och facebook otaliga gånger på telefonen, småprata med varandra och turas om att sitta i stolen där makeup-artisten gjorde sin magi. Det var mest det jag fick bilder på eftersom jag själv var modell kunde jag inte springa runt på scen och fota själva visningen. Snälla Elin har tagit bilderna på mig :)
 
 
Det här var så sjukt kul! Inte är det första gången heller och knappast sista. Eventet hölls bland annat av Anja från Ahead i Varberg, som också färgade mitt hår. Är ni sugna på en förändring kan jag varmt rekomendera Anja, så sjukt trevlig och söt tjej med megaskills inom färg! 
 
Ahead hittar ni på Kungsgatan 30 i Varberg.
 
Alma

tänkte nästan att du och Elin skulle på samma grej när jag läste om det på din blogg i onsdags(?) :) Elin och jag går ju i samma klass på LBS :)

Svar: Haha så lustigt :D Ja, jag frågade Elin om det :) Hon kände igen mig från filmmaran också så jag slog ihop två och två haha xD
Elaine