Mary

Så fina bilder! Och framför allt ljuset i bilderna

Svar: Tack så jättemycket Mary :D
Elaine

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :)
Elaine

JOSEFINE -

Vad fin!!! x

Svar: Åh tack :D
Elaine

Sandra

Åh så fin! Precis en sån som jag har letat efter!

Svar: Tack :) Ja jag letade i evigheter också innan jag fann den äntligen :D
Elaine

emma

Hej, såg att du kommenterat floras bild på instagram (stalker-varning) och att du visste var den platsen låg där bilden var tagen. Alltså det var en bild när dom satt på ringmuren. Och jag ska till visby nästa vecka och skulle hemskt gärna vilja veta var den platsen ligger, så skulle bli jätteglad om du ville svara på det!:)

Svar: Hej! Vad kul! :D nu upptäckte jag din kommentar lite försent, hittade du platsen själv? :) Annars förklarar jag gärna så du vet till nästa gång :D
Elaine

MATILDA

Så himla fint! Måste införskaffa mig en liknande :)

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fint :)