Alla Hjärtans Dag!

 
Glad Alla Hjärtans Dag allihop!
Min dag, eller rättare sagt, vår dag, har varit fantastisk. Vi började dagen med en sovmorgon som heter duga för att sedan klä på oss och äta en riktigt osund frukost: godis. Lagade lite mat som jag ska ha i veckan innan vi gick ner på stan för att gå till en juvelerarbutik. Bennie skulle köpa en armbandslänk till den berlock jag fick i födelsedagspresent, så jag fick pröva ut en som jag gillade. Jag försökte ta kort på den för att visa er, men jag fick inte till någon bra bild eftersom det inte fanns något dagsljus när vi väl kom hem. Men jag ska försöka ta nya bilder imorgon :)
 
Med den nya länken runt min handled tog vi en prommenad på standpromenaden med varsinn kaffe från Espresso House. Det var lugnt och stilla på havet, vindstilla och sjukt mysig stämning. Hade bara solen visat sitt varma tryne skulle det inte ens varit kallt. På vägen hem tog vi vägen förbi affären och jag fick en stor bukett blommor :D Själv köpte jag gelehjärtan till min fina sambo. 
 
Ikväll kommer vi sitta i soffan, sippandes på vin och se en riktigt bra film i myskläder. Hoppas ni har en fantastisk dag, singel som upptagen (eller komplicerat) <3
 
Cassandra

Så underbart att du haft en bra dag :)