Nytt utseende i bloggen

 
Som ni säkert har märkt när ni surfade in på min blogg idag så ser det lite annorlunda ut. Jag tröttnade på sidomenyn då jag tyckte att bilderna inte hamnade i det fokus jag ville. Så nu har jag tagit bort sidomenyn och ersatt den med enbart en dropdown-meny där ni kan hitta allt genom ett litet klick.
 
Bilderna kommer dessutom vara lite bredare framöver, för att förstärka fokuset på bilderna jag lägger upp. Hoppas ni tycker om designen lika mycket som jag och finner besöket hit mycket roligare. För att inviga den nya designen bjuder jag på ännu en favorit från Anton & Kristinas bröllop :)
 
ISA

kul med lite förändringar ju, ska nog styla om min lilla bloggis också :)

Svar: Ja visst är det kul, för omväxlingsskull :) Hoppas du blir nöjd :) Får kika sen ;)
Elaine

Julia

Kul att ändra tema! :) Väldigt fin bild!

Svar: Ja, jätteskoj! :D Tack :))
Elaine

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :)
Elaine

Cassandra

Blev jättefint! :)

Svar: Tack Cassandra :)
Elaine

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ny bloggdesign! :)

Svar: Ja, riktigt kul :D
Elaine

Annsoh

Fina bilder! :) Vad händer idag?

Svar: Tack! Idag ska jag packa inför Londonresan :D Hoppas du får en fin tisdag :)
Elaine

Hanna Westman

Såå snyggt det blev :D

Svar: Tack så mycket Hanna :D
Elaine