Throwback Thursday.

 
Året var 2008. Det bästa året i mitt liv. Jag tog studenten och besökte min allra första festival, Hultsfredfestivalen. Jag var emo och fullständigt förälskad i Gerard Way från My Chemical Romance. Jag utvecklade en självkänsla jag aldrig haft och hittade min allra största förebild: Hayley Williams. Det var året då jag också fick träffa Hayley på Hultsfredfestivalen och överlämna en lapp med nerkladdade ord om hur mycket hon betytt för mig just då. Jag var fullständigt besatt av musik och sprang på spelningar flera gånger i månaden. Jag färgade håret rött för första gången i mitt liv. Jag hamnade i scenecore träsket och kom på namnet Capricore - en mix av mitt stjärntecken och fascinationen av scenecore.
 
 
Är jag mig lik?
 
 
 
ica

Hahahaha. Men gud vilka minnen! :D Nästan alla bilder är ju från när vi umgicks varje dag xD

Svar: Hahah ja! Men hela det året så satt vi nästan ihop kändes det som :D Så jävla kul!
Elaine

Karro & King :)

Haha låter som ett härligt år ;)

Svar: Det var helt underbart :)
Elaine

Pouline Gernes

sv: haha snacka om, har knappt använt min tumblr sedan jag kom igång med pintrest! love xx

Sanna Johansson

Så snyggt med rött hår!

Tess

Tusen tack fina du, det värmer verkligen! Du får väldigt gärna gilla min sida för plaggen på facebook.com/tessandreaclothing. Det hade gjort mig superglad! :) Kram

Svar: Det gjorde jag på en gång! Så grymt snygga plagg verkligen :) Älskar linnet "abcd fucku" :D Btw, letar ni efter modeller någon gång så skulle jag lätt ställa upp!
Elaine

liborius

sv. jajamän, det är i Varberg:)