Blopparna - Emmy

Dem är super snygga, tittat på dem ett flertal gånger!

vira

sv: Du kan ju köpa blondt löshår och sedan färga det om inte rätt färg finns, det gjorde jag när jag hade vinrött hår. Dock så är det inte helt säkert att färgen fäster så bra på löshår då det är så preparerat. När jag hade illrött hår köpte jag rapunzels illröda men färgade det sedan med poppy red för att det skulle passa mitt egna exakt. Hoppas det var svar nog! :) lycka til

Angie

Meeeeh, dumma dig inte nu!

Du är visst en bästa vän!!

Rättare sagt så är alla mina vänner bästisar.

och jag saknar dig som in i helvete!

Du vet det där smset jag skrev om alvedon? Satt och tänkte på alla muppiga saker vi gjort, alla flummiga stunder, alla skrattanfall, allt... Fick tårar i ögonen för att jag saknar dig och allt det där speciella med dig, som gör att jag älskar dig så jävla mycket! <3