Ny inredning.

Hej igen!

Glömde ju visa er vad jag hittat på IKEA idag. Det blir ett par småsaker till, men "the main thing" var ju ett soffbord och ett skrivbord.


Soffbordet är jag lite tveksam till, är inte säker på att den skulle passa in här. Jag inreder ju i shabby-chick-stil och detta bordet är nog lite för modernt för mig. Men den hade rätt bredd och det var det som fick avgöra. Hittar jag dock ett annat bord som jag till exempel kan lasera ryker det "moderna" bordet! Skrivbordet dock är klockren.

En annan grej jag blev tokförälskad i är denna spegeln. Den kommer passa perfekt på den plats där min nuvarande spegel hänger. Den spegel jag har nu ser tjock och klumpig ut och har en bred, röd ram runt sig. Blä. Nej den här spegeln jag hittade på IKEA blir perfekt!


Peace
//Elaine
Annie

Du kan ju alltid lägga lite gamla bilder eller vackra ord under glasskivan på soffbordet om du vill få in mer shabbykänsla? :-) Tycker sälv det där skrivbordet är skitsnyggt och har funderat på det, men föredrar loppisköp.



Det blir nog fint när det är klart! Bilder på det?