ETT IMPERIUM AV SOMMARDAGAR

 
Det är på tiden att jag kommer tillbaka!
Håller ni inte med? Jag saknar att blogga! Jag saknar att få pusha mig själv att vara kreativ, fotografera mer och motivera mig själv och andra som gillar det jag gör. Som vanligt har det hänt otroligt mycket sedan jag skrev här senast. Sommarens bröllopsäsong kickade igång och jag har fotat 4 bröllop denna sommaren - 4 helt fantastiska bröllop! Jag har lärt mig massor och ser fram emot nästa säsong. 
 
Jag har anmält mig till en företagar-kurs då jag satt som mål att starta eget företag till nästa år, och går på seminarium varannan onsdag hela hösten. Jag är inne i någon slags bubbla som andas kreativitet, massa idéer och nyfikenhet. Jag varvar min fasta anställning som Undersköterska med jobbet som fotograf och livet är faktiskt fantastiskt. Sommaren, min favoritårstid på hela året, är mer eller mindre förbi och tyvärr har jag inte känt mig så motiverad att fotografera mycket den här sommaren mer än när jag och Mr. B åkte till Gotland en vecka på sensommaren. På tal om det - vet inte om jag har berättat det ännu, men vi har äntligen ett eget krypin på Gotland. Ett helt eget sommarställe. Vår egna pärla. Det hyr vi även ut och vill ni se bilder på vår Pärla kan ni kika här.
 
Även om det är flera veckor sedan vi kom hem har jag inte haft någon lust att redigera dem förrän idag, och såg ett ypperligt tillfälle att kicka igång bloggen igen! Och jag tänker inte göra någon hemlighet av det här, för det är ganska uppenbart: jag har gått upp enormt i vikt sedan jag ställde mig framför kameran senast. Därför har det inte blivit så mycket bilder på mig själv heller eftersom jag inte känt mig speciellt bekväm i min kropp. Men jag är påväg ner igen och jag har börjat tycka det är lite roligare igen. 
 
Nu ska jag sluta babbla, enough med uppdatering! Njut av bilderna framöver här i bloggen från veckan på Gotland.
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin bild

Svar: Tack snälla :)
Elaine