Tower Bridge, London Eye & London Dungeon Del 2

 
 
 
 
Bjuder på en del bilder från London Eye och dess utsikt. Idag har jag redigerat videoklippen vi spelade in under hela resan och den uppladdas as we speak på youtube! Förhoppningsvis kan jag publicera videon redan ikväll, där får ni se mer av utsikten :) Några fler bilder från London Dungeon har jag tyvärr inte, det var alldeles för mörkt och man fick inte alls fotografera väl inne. Själva grejen var riktigt underhållande, och sjukt intressant! Det blev några skrik från mina läppar, speciellt i början under båtfärden. För er som tänker besöka London Dungeon och inte varit där innan vill jag inte spoila för mycket, men ni som vart där vet säkert vad jag menar ;) Det var inte så mycket poppa-fram-och-skrämmas, det var mest ljud och skådespelarna som bjöd på de flesta överraskningarna. Summan av kardemumman: Skitkul och jag hade lätt gått rundan en gång till!
Josefin Nilsson

Åh vad vackra bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
Elaine

Melonen

London Dungeon suger nu efter att de flyttat. As tråkig! Förut var det mer historia och mer scary. Finns något annat ställe som är liknande men mer som ett spökhus samt historia och betydligt läskigare. Du måste dit om du åker dit nästa gång :D

Emma Pettersson

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elaine

Kirunafotominnen

Får verkligen lust att åka tillbaka till London när jag ser dina fotografier. Du har verkligen fångat något av stämningen i stan.

Svar: Åh tack! :D London är verkligen en härlig stad :)
Elaine