I småtimmarna

 
Äppelblom och körsbärsblom.. Åh!
Igår mötte jag upp fina Ellen för en liten fotosession. Hon ville fotografera mig bland körsbärsblommorna med tanke på mitt rosa hår (som tyvärr inte är så mkt till rosa längre..). Vi siktade på småtimmarna, då solen står som lägst på himlen för att få till det där riktigt magiska ljuset. Och OM det blev magiskt! Fick tjuvkika lite i Ellens kamera mellan tagningarna och häpnade varje gång, så himla fint! Ellen sitter nog och redigerar bilderna just nu, så det dröjer lite innan ni får se dem. Vill ni tjuvkika kan ni titta in på Ellens instagram HÄR. Nu blir jag själv så himla sugen på att fota en modell i motljus..! 
 
På tal om det, så har jag bokat upp mig på en fotokurs i Skåne, det är underbara Tove Kjaerran som håller i kursen och det ska bli så himla kul att äntligen få träffa henne. Vi har haft kontakt ett tag, så ser verkligen fram emot kursen. Förutom att vara fantastiskt vacker tar hon helt galet snygga bilder, så hon är en riktigt duktig fotogaf. Hoppas kunna lära mig lite tips och trixs från henne i sommar :)
Skogsraah ☾

Otroligt fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket :)
Elaine

Jessica

Alltså dessa bilder, sååå fina! Älskar ljuset och färgerna! Förmedlar verkligen en sommarkänsla!

Svar: Åh tack så jättemcket! :D Blir alldeles varm :)
Elaine