Gott Nytt År!

 
Gott Nytt År på er!
Så här mysigt hade jag det med min sambo på nyårsafton. Vi drack drinkar hela kvällen och åt god mat som vi köpt över delidisken på Kvantum, och så spelade vi bingolotto förståss. Samma som förra året. Det blev tyvärr ingen vinst men det gör inget, det var en fantastisk kväll ändå. Hoppas ni också hade en lika vacker nyårsafton!

Nytt år medför ju också en del löften och jag har tänkt en del på dem. Jag har nämligen inte bara ett, som kanske de flesta har. Mitt löfte inkluderar flera som jag hoppas kunna bocka av i slutet av det här året. Eller egentligen kanske jag inte vill kalla dem just "löften" men däremot mål som jag hoppas kunna uppnå under året. 

- Få fast anställning, antingen som fotograf eller undersköterska. Om det blir som undersköterska lovar jag mig själv att satsa hårdare på fotografin och mitt varumärke.
- Skaffa körkort! Erkänn, det är ändå på tiden. 
- Investera i dig själv. Med allt vad det innebär. Unna dig.
- Uppdatera min kamerautrustning. En Canon 5D mark III kanske?
- Res mer! Alltså mycket mer. Om inte annat, planera in fler resor. Fokusera på fotoresor.
- Roadtrip genom Norge. Helst med ditt egna körkort. Glöm fan inte kameran! 
- Ordna en ordentlig arbetsyta där du kan bildbehandla dina bilder i lugn och ro. 
- Ny fotoskrivare, en sån där flashig sak som kan printa A3-format. 
- Skaffa den där tatueringen på fingret du så länge velat ha. Bara gör det!
- Vårda dina relationer. Ge mer kärlek. 

Oavsett om ni har några nyårslöften, ett eller ingenting så hoppas jag att 2016 medför nya möjligheter och utmaningar för er i livet med fokus på det positiva :) 
 
 
JUNITJEJ

Hoppas ditt 2016 blir ett bra år!

Svar: Åh tack detsamma :D
Elaine

ISA

vilka superbra milstolpar tycker jag! Gott nytt år! :D

Svar: Tack så mycket, jag hoppas jag lyckas uppnå dem. Gott nytt år på dig :)
Elaine

Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Vilken rolig lista! Väldigt inspirerande :)

Victoria

Fina bilder! Gott nytt år :D

Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Svar: Hejsan Tove! Tack för din kommentar. Jag önskar gärna lite mer information kring detta :) /Elaine
Elaine

mary

Gott nytt år i efterskott :)
Dina bilder är lika awesome som alltid :D
Kram <3

Svar: Aw tack detsamma! <3 Kram på dig
Elaine