Stylad brudfotografering: Okéns B&B

 
Bröllopsäsongen väntar runt hörnet!
Det är dags att uppdatera min portfolio med nya bilder som andas bröllop och romantik. För det har jag tagit ett samarbete med Okéns B&B i Varberg som erbjuder helt fantastiska miljöer i sina rum. Självklart fick vi låna bröllopssviten i en timme för att knäppa några bilder. Jag var helt lyrisk! Min fina vän Lisa ställde upp som modell och resultatet.. Alltså, jag är helt lyrisk. Trots att jag inte bloggat här på BRA länge kände jag att nu måste jag ta tillfället i akt. Jag måste få sprida dessa bilder för jag är fan stolt, på riktigt. Jantelagen skriker i ansiktet på mig när jag erkänner det, men jag måste få vara stolt om jag ska kunna utvecklas över huvudtaget i min fotografi. 
 
Så här ser ni resultatet, vädret var på vår sida - det började regna strax efter att vi var färdiga! 
 
 
Jag får passa på att flika in att jag tar emot bokningar för 2016 ;) 
MIN HEMSIDA
Veronica

Underbara bilder och den första klänningen var verkligen helt fantastisk!

Svar: Tack så jättemycket Veronica :D Klänningen du tyckte om kommer från Romwe.com :)
Elaine

Sarah

Kul att du vart så nöjd :)

Helene

Så vackra bilder!! *o*

Amanda

Magiska bilder!! :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Superhärliga bilder :)

Alma

så fint! gillar tonerna i, speciellt de första, bilderna! :)

Svar: Tack snälla Alma :D De är nog mina favoriter med ;)
Elaine

Cassandra Haraldsson

Superfina bilder!

Svar: Tusen tack!! :D
Elaine

FrökenTV, bloggen om tv och film

omg så fina bilder

Svar: Tack snälla du! :)
Elaine