Nike Roche One

 
Titta vad som kom med posten idag!
Jag är head over heals, på riktigt helt överlycklig. Äntligen har jag ett par ordentliga, sköna sneekers och jag kunde inte ha prickat storleken bättre. De sitter som gjutna på mina fossingar. På tal om sköna.. Alltså, fuuuuuuuuck vad sköna dom är!! Går runt på små moln och har mer eller mindre bott i dem sen jag fick dem på förmiddagen. Testkörde dem på en gång på ett TRX-pass på gymmet vid 17-tiden. Riktigt god studs i dem, dock var det lite svårt att hitta balansen men det kan ju bero på att de är nya och jag inte har gått in dem än. I övrigt får dessa en guldstjärna i himlen av mig. Damn Nike, you never let me down! <3
 
Jag köpte skorna HÄR :)
VERONICA - fashion blog

SÅ snyggt, sååå så läckra! :) Älskar dem! Må bäst fina du, kram!

Svar: Tack snälla du! :D Detsamma till dig, kram!
Elaine

Sara's

Men åh så fina! Känns alltid toppen när man hittat skor som är både riktigt snygga och riktigt bekväma. :)

Linnéa Thell Jansson

Så himla snygga skor!!! vill också!!