Welcome March!

 
 
Hej Mars!
Det är redan Mars hörrni.. Det är helt galet. Här har det inte blivit mycket uppdatering under februari. Anledningen är att jag åkte på en redig influensa och legat sjuk i ca 2 veckor. Sedan har jag haft plugget att fokusera på, hitills har jag klarat av psykiatri och psykologi med B i slutbetyg. Känns riktigt bra! Sorgligt nog har jag inte prioriterat kameran heller.. Men det ska det bli ändring på nu när jag börjar bli frisk :D
 
Just nu pluggar jag specialpedagogik och ligger före i studieplanen, vilket gör att jag förtjänar lite belöning. Därför planerar jag att åka hem till Roslagen i veckan. Ska bli riktigt skönt att hälsa på familjen och gamla vänner. Behöver ladda lite batterier för att plugga till provet nästa vecka. Självklart tar jag med mig både kamera och dator för att hålla er uppdaterade :)
 
Wilma Ahlborg

Jag är också helt blown away för att det redan är mars!! Så sjukt att det går så fort.. Fin blogg, kram

Svar: Ja det är galet hur fort tiden går..! :O Tack ska du ha! Kram
Elaine

Louise

åh ja nu är det förhoppningsvis snart vår på riktigt :D

Cecilia Par

Åh, hoppas du blir helt frisk snart. Så jobbigt att behöva gå och dras med något så länge…

Robex Lundgren

cool bild

Svar: Tack :)
Elaine

Sara

Ja, nu är det mars! Så skönt, men tråkigt att du är sjuk. Krya på dig!