Uppföljning


Förlåt, jag bloggade aldrig igår.
Resan till sjukhuset medförde en del fjärilar i magen och trots gps lyckades jag gå till fel ingång till sjukhuset i Kungsbacka. Gynekologen jag fick prata med var hur snäll som helst, bättre bemötande kunde jag inte önska mig. 

Besöket gick i korta drag bra, men tyvärr är det ganska troligt att jag har endometrios. Vilket bara bekräftade mina misstankar. Eftersom jag haft så fruktansvärt ont, åkt in och ut på akuten, pumpad full med morfin flertalet gånger. Men nu ska det bli bättre. Jag har tagit första steget mot en lösning, nu gäller det bara att vänta och se hur kroppen svarar på behandlingen. 

Efter besöket i Kungsbacka lunchade jag och Mr. B, sedan drog jag vidare mot salong Ahead. Anja som äger hårsalongen behövde modeller till ett event. Så nu har jag fått en härlig pastellig färg! Ni som följer mig på instagram vet vilken :) 

Just nu sitter jag i Malmö inför eventet och kommer inte ha tillgång till en dator, därför bloggar jag från mobilen med halvkass kvalité på bilderna. Men det får ni stå ut med ;) imorgon kommer högupplösta bilder.