Nytt godis i sminkväskan

 
Det kliade i fingrarna, jag kunde liksom inte låta bli.
Produkterna från MAC har jag använt i lite mer än 2 år nu och är fortfarande lika frälst. Det är helt fantastiska produkter! Denna foundation får man dock vara försiktig med, den kan se alldeles för tjock ut annars, men den ger ett matt och slätt resultat som funkar perfekt på min hy. Produkten från NYX är helt ny för mig och jag ser verkligen fram emot att få pröva den. En sminkaffär här i Varberg ska gå i konkurs och säljer därför ut allt i sitt sortiment för 40%, gissa om jag frossade i produkter från NYX ;) Det blev lite mer än bara foundation... MAC-produkterna och den underbara lilla paletten längre ner är dock beställda från Kicks.se. 
 
 
Alltså denna fantastiska palett.. Urban Decay <3
Jag kände att jag kunde unna mig det den här månaden. Skuggorna som är neutrala och matta är precis det jag sökt efter i flera år. Märkligt nog har jag haft ögonen på den här paletten relativt länge, men aldrig riktigt.. Vågat? Men den är över förväntan. Den har dessutom lagom mycket pigmentering och är lätt att jobba in. Måste tillägga att bilden gör inte färgerna rättvisa alls egentligen..
 
 
Paletten är min nya smink-bästis. Nästa månad har jag ögonen på Anastasia Contour Kit. Smink-nörden i mig hoppar exalterat upp och ner kan jag meddela haha.
 
Natalie

Har själv MAC studio fix. Älskar den!

Svar: Visst är den så sjukt bra :)
Elaine