Hej igen, Varberg!

 
Nu är jag tillbaka på västkusten!
Tåget gick igår, tidigare än planerat, för att överraska min pojkvän. Dumt nog hade jag glömt nyckeln i Roslagen, och Mr. B satt och pluggade på biblioteket. Så överraskningen floppade lite. Skickade i alla fall ett lurigt sms, lurig som jag är, att det stod en present utanför dörren och att han måste genast kolla vad det är! Bra paff och glad blev han i alla fall, när han fick syn på mig i trappan :)
 
Helt slut i kroppen var jag när mina ögon blinkade mot takfönstret imorse. Trots att jag egentligen inte gjort någon mer fysisk ansträngning än att gå från en perrong till en annan igår. Jag kastades in i min normala vardag på en gång. Provskrivning från kl. 9-11 i specialpedagogik och jag bad en tyst bön om att inga frågor kring olika teoretiker skulle komma (detta har jag nött så många gånger redan i utbildningen till förskollärare). Jag skrev 6 A4 sidor men kunde egentligen ha skrivit mer, jag tenderar att skriva väldigt övergripande och kortfattat när jag skriver prov. Liksom fokuserar på "det viktiga" och tyvärr får jag sämre betyg på grund av det. Så det grämer mig lite att jag aldrig orkar utveckla mina svar tillräckligt men hoppas på ett B i slutbetyg ändå. 
 
Planen för resten av dagen var att klippa en kompis vid 17-tiden men började känna av en tryckande migrän vid 15-tiden så vi sköt fram det. Spänningen från provet och den tryckande värmen i lägenheten (trots endast 8+ grader) fick nog huvudet att sparka bak-ut. Nu är jag dock lite piggare och ser fram emot en lugn kväll med god mat.
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Så vackra bilder :)

Svar: Åh tack snälla Amanda! :D
Elaine

Mie

Vad roligt att du överraskade honom haha! :)

Svar: Haha ja ibland får jag för mig saker xD
Elaine

Isabella [ Fotografi ]

Sån mysig känsla i bilderna! Tråkigt med migränen, hade faktiskt också migrän idag, så galet jobbigt det där. :/

Svar: Tack så mycket Isabella! :) Ja, migrän är aldrig direkt roligt :/
Elaine

Nicolina

du tar så himla fina vardagsbilder!

Svar: Åh tack så jättemycket! 😃
Elaine

N

Vad roligt med överraskning!

Isabella

kul att du med var i huvudstaden! GoT- utställningen var riktigt häftig, hoppas du får chansen någon annan gång :) var väldigt lång kö.. kram!