En närmare titt..

 
Jag känner mig så sjukt jävla nöjd med mitt nya hår!
Färgen är helt underbar, även om den börjat släppa så smått i topparna så älskar jag den pastelliga effekten det ger. Jag ska dock köpa en färgad inpackning, för att hålla håret friskt och livfullt. Ville bara dela med mig av den nya färgen, kände att jag inte visat upp den ordentligt sedan jag satt modell för Anja på Ahead
 
 
 
Sofia

Men åh vad fint ditt hår är!

Svar: Åh tack ska du ha :D
Elaine

Matilda

Wow vad fint! Älskar att du vågar, färgen är så fin!

Svar: Tack snälla 😃 Nu har jag haft de flesta färger så nu är jag inte så rädd längre, bara att köra liksom ;) Men tack igen, färgen är verkligen underbar ☺️
Elaine

Marike Ahlgren

Sååå snyggt! Du passar verkligen i den färgen :) hade jag passat i ljusa färger så hade jag lätt färgat så här med :)

Svar: Äsch, jag passar inte i ljusa färger heller men man lever ju bara en gång så what the heck :))
Elaine

Maria Ekblad

Åh vad snyggt :D