Dag 4 i Roslagen, värmebölja?

 
Nu börjar det snart bli dags att återvända till västkusten.
Men inte riktigt än! Trots att jag var helt mörbulltad i kroppen gav jag mig ut på en promenad i 3 timmar. Var runt mitt gamla stråk där jag sprang i tonåren, återupplevde en del nostalgiska platser och minnen. Passerade Rö-sjön och gick lååångt in i skogen. Jag råkade till och med kliva rätt på två ungkalvar till älg! Dessutom klev jag rätt i, vad jag trodde, var vildsvinens högkvarter. Marken var upp "bökad" överallt och jag mindes att jag sett ett vildsvin i samma område ett par år tidigare..! Med hjärtat i halsgropen smög jag sakta därifrån. 
 
Jag gjorde ett kärt återbesök till bron, där jag fotade de vackra vinter-bilderna i julas. Känslan var helt annorlunda. Bron hängde misstänksamt mycket åt ena sidan, det tog lång tid innan jag vågade korsa den. Till slut vågade jag faktiskt sätta mig på den och njuta av stunden. Det var ju så varmt! Jag kunde, utan att frysa, för första gången på hela året gå runt i linne :D
 
Skylten till området har min pappa målat och snickrat, likaså målat stenen nedanför :)
 
joe

så fina bilder :)

Svar: Tack Joe :)
Elaine

Robex Lundgren

fina bilder

Louise

Så härligt med vår!!! :D

Emmelie

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! ☺️
Elaine

Elina

Vilka härliga vårbilder, såg ut som ett mysigt ställe :)

Anonym

vååår :D <3