Studentflaken - Smygtitt

 
 
Jag har redigerat studentbilderna hela dagen, bjuder på dessa godingar tills jag publicerar alla imorgon :)
Sara - Träning och hälsa

Önskar man hade något så här fint foto från sin student! Snacka om talang! :D

Svar: Men åh, tack snälla du!! :) Nu gjorde du mig riktigt glad :D
Elaine

emmamolleer.blogg.se

Bor du på västkusten??? Fyyy vad härligt!!

Svar: Ja det gör jag :) Det är superfint här! Någonsin besökt Varberg? :)
Elaine

Malin Thorell - hobbyfotograf ♔

Fin bild :)

Svar: Tack :D
Elaine

Ronja

Nejmen hej. Min kompis såg mig på din blogg och det är jag som är tjejen på bilden med blont hår. Finns det en möjlighet att man kan få den? :)
Jättefin bild. Du kan svara till min mail kanske.

Svar: Hejsan Ronja! Vad kul att du hittade till min blogg :D Självklart kan du få orginalet! Behöver bara få veta exakt vem du är på bilden, jag har nämligen fler opublicerade (än så länge) som jag kan passa på att skicka till dig om du vill? :) Skicka en skcreenshot på bilden där du är till min mail: [email protected] så ska vi fixa detta. Kram på dig!
Elaine