Bilder för Wolf Child

 
För ett par dagar sedan berättade jag att Sabrina som startat Wolf Child skickat en topp till mig som hon ville att jag skulle fota en look till. Så idag begav jag mig ut i eftermiddagsolen och ångrade mig nästan efter 10 minuter. Det blåste sjukt mycket, jag fick brainfreeze trots att jag hade mössa på mig. Tanken på att stå klädd i endast en topp och en ihålig cardigan i den iskalla vinden kändes inte speciellt lockande. Men jag är ganska målmedveten av mig och har jag gett mig fan på en sak, då gör jag den klar också. Så jag gick med bestämda steg och sneglade då och då på det ilskna havet som förde med sig disiga vindar och skum över strandpromenaden. Väl framme vid Varbergs fyr satte jag upp stativet, klickade igång och tänkte  "jag är under en varm sol på en strand i thailand" så intensivt att det nästan blev till ett mantra...
 
 
Tröja från Wolf Child
Hemsida: http://wolfchild.com/
Evelina Björkdahl

Men så snygga bilder du fick! Hoppas att du har blivit varm igen :)

Svar: Tack så jättemycket Evelina! :D Nu är jag varm, men det tog sin lilla tid haha.. Min kropp är helt öm idag efter all spänning pga kylan haha :P
Elaine

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Elaine

Oslofru

Wow alltså, vilka häftiga bilder ! Helt otroligt <3

Svar: Tack snälla du :D
Elaine

Robex Lundgren

finna bilder

Kattis

Men det blev jätteläckra bilder! Hoppas wolfchild blir nöjd och att du inte frös allt för mycket!:)

Svar: Tack snälla! Sabrina blev helnöjd och postade en bild på instagram direkt :)
Elaine

Maria

Supernajs ljus och snygga bilder!

Blir inspirerad varje gång jag tittar in här och kul att du uppdaterar så mycket :)

Svar: Tack så mycket! :D Vad kul att du tycker det, inspirerar mig till att hålla bloggen uppdaterad också :)
Elaine

Anna Holm

Vackra bilder!

Svar: Tack Anna :)
Elaine

finnsingaursäkter

WOW! Vad duktig du är på att fota!
Och så himla vacker du är, kram!

Svar: Oj, tack så jättemycket!! :D
Elaine