Underlig natt

 
God Morgon!
Vilken underlig natt.. Gastón och Ture har lekt i princip hela natten, vilket har betytt att så fort jag lyckats somna har jag vaknat till igen av någon katt som ramlar, bråkar, jamar eller springer med rivande klor mot parketten eller soffan. Det ilar i hela mig av irritation, jag kastar mig om i sängen, vrider och vänder mig. Lyckas äntligen somna och så börjar ljuden igen. Långt borta hör jag dessutom ett billarm som tjuter. Inte konstigt att jag drömt knasigt... Minns inte exakt vad, men jag har kvar den där olustiga känslan i kroppen ni vet. 
 
I nuläget har jag njutit av min kopp kaffe och är redo att ta tag i dagens sysslor. Plugg står högst på schemat.
 
ɑ n n i k ɑ

Jätte fin bild! :)

Svar: Tack Annika :D
Elaine

liborius

Fin bild! Och jobbigt att bli störd när man ska sova:/

classica.blogg.se

fin bild.

Förstår frustrationen, minns när vi tog hand om en katt som skulle kastreras, så behövde vara inne katt ett tag. Men oj vad våran surtant (våran äldre katt) inte tyckte om den nya katten. Var hos oss i drygt 1 månad, sen fick hon flytta tillbaka efter kastreringen och blev utekatt på heltid efter stygnen togs bort. Men vilket liv de var under den tiden.

Svar: Haha kan tänka mig det xD Är den inte van vid att vara inne också.. oj oj! :P
Elaine

Amanda Niclasson

Åh vilken mysig bild!

Svar: Tack Amanda :D
Elaine

Hillevi

Jättefin bild!

Svar: Tack! :D
Elaine

janie

Himla gosig biiiild!