Tillskottet i Sovrummet

  
 
Dessa gamla fönster kom jag över för en spottstyver.
Jag fann dem på blocket och vi körde till Halmstad i somras för att hämta dem på en gammal gård. Fönstrena är totalt ihopmonterade med träplugg och lim, något som tydligen är hur gammalt som helst (vi snackar 1700-tal), och vårat största fönster har en "lucka" i mitten som man kan ta bort och/eller sätta dit. Det gjorde man förr så att man kunde vändra eftersom inte alla fönster monterades med gångjärn. Så de har ett par år på nacken. Det syns i trät och de trasiga fönstrena bidrar bara till känslan. Jag älskar det.
Linnéa Olsson

Gamla fönster är så charmiga! Min moster önskade sig tavlor till sin lägenhet i julklapp och hade idén att jag skulle fota hennes barn åt henne och hjälpa de göra en tavla av ett gammalt fönster och bilderna till henne men det får sparas till en mors dag eller födelsedag tror jag :)

Svar: Vilken kul idé! :D Låter som en perfekt mors-dag eller födelsedags present :)
Elaine

Isabella

Svar: jag fick den hemskickad av teamet på triangl.com, kika in där :D Kram

Svar: Okej, tack :) kram
Elaine

Rebecca

Åhhh nej vad fint!!

Hej pasta

Gud va fint!

Hej pasta

Gud va fint!