Smycken från Foxboheme

 
Häromdagen fick jag dessa smycken hemskickade från foxboheme.com som gör sina smycken för hand. Vad som fanns i ett vackert ettui klädd med sammet var en klar bergkristall och en rökkvarts kombinerat med två halsband till i olika längder, vilket gör att man kan välja att kombinera dem eller bära ett i taget. De är så fantastiskt vackra, kan inte se mig mätt på dem och kommer bära dessa varje dag framöver! SÅ FINA! 
 
Kika in hos underbart duktiga och snälla Sandra som ligger bakom foxboheme.com för att kära ner dig i ett smycke, det är inte speciellt svårt ;) Snart släpper hon dessutom en klädkollektion som i alla fall jag med säkerhet kommer hänga på låset för att hinna haffa mig en.
 
Göran Elmertoft

Genialisk placering av smycket i ramen.

Svar: Tack :)
Elaine

Evelina Björkdahl

Men ahhh vad fint ditt hår är! D:

Svar: Åh tack snälla! :D Känns sjukt ovant men ändå skönt :)
Elaine

Evelina Björkdahl

Vet precis hur det är, jag klippte mitt långa hår för några år sedan. Väldigt konstigt, men otroligt skönt :)