Photo challange: Januari

Eftersom mitt nyårslöfte innebar att både blogga och fotografera mer slog det mig att en fotoutmaning, en såkallad "photo challange" kan vara den perfekta motiveringen till att öka innehållet till både min portfolio och bloggen. Eftersom jag startar idag och det är den 4e Januari, börjar jag alltså därifrån. Jag har samlat små godbitar från olika fotoutmaningar och satt ihop en helt egen, ni är jättevälkomna att haka på ni också. Om ni gör det, kan ni inte länka erat inlägg varje dag jag lägger upp min bild? Det hade varit så sjukt skoj! 
 
Jag har öppnat en ny kategori "photo challange", vilket syns nedanför varje inlägg, så att man ser vilket inlägg som är kopplat till utmaningen.
 
Nu ska jag strax bege mig ut för att fota dagens tolkning :)
Sarah

Vilken rolig challange :)

Evelina Björkdahl

Gillade denna challenge så mycket att jag antog den själv! Här är mitt första inlägg: http://ebjorkdahl.se/2015/january/min-nuvarande-utsikt.html :)

Svar: Nämen åh vad roligt! :D Vilken jättefin bild!
Elaine

Matilda

Superkul! Kanske hänger på sen när skolan börjar jag med, tihi.

Svar: Åh vad roligt! Pluggar du fotografi? :)
Elaine