Möblerade om i bloggen lite

Tröja från min sponsor Wolf Child Tees, cardigan från JC, hatt från Åhléns
 
Ja, jag gjorde om lite här i bloggen.
Tog bort alla kategorier i sido-menyn eftersom de finns i menyn längst upp redan, la till en helt ny header. Tog bort den där lilla gränsen som blir automatiskt mellan alla bilder i ett inlägg, så nu "sitter de ihop" kan man säga. Ni lär märka vad jag menar om ni scrollar nedåt. Hm.. Vad gjorde jag mer...? Ja, mest småplock.. Just det, rubrikerna till alla inlägg är i versaler och en liten större storlek nu. Tyckte det såg stilrenare ut på nått sätt.
 
Är ganska nöjd som det verkar just nu, men kommer säkert och småpilla lite till.
Är det något som du har synpunkter på så säg gärna till :)
 
Anita

Snygg! :D

Svar: Tack snälla Anita :)
Elaine

ellinor.

sv; Åh men visst är de snygga! :'D
Gillar ditt hår sjukt mycket, fett snyggt! LIKE LIKE!

Heaven

Wow vilka färger i håret! Kolla gärna in min blogg, jag håller på att utbilda mig som frisör och har ett stort intresse för smink:)

Svar: Tack så mycket! :D Vad kul, ska kika :)
Elaine

Linnea

Åh! Älskar ditt hår!
Trevlig helg! :)
Kram!

Svar: Tack snälla du! :D Detsamma :)
Elaine

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se

Supersnyggt!