MADDISENJ.SE

Vilka vackra foton

Svar: Tack snälla :D
Elaine

Liborius

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Elaine

Emma Grann Fotografi

Vackra bilder!! :)

Svar: Tack Emma :)
Elaine

♫♪ sandra

fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Elaine

Lollee

Fin bild!

Svar: Tack :)
Elaine

Sanna Preifelt

Gud så fina bilder :) Stämningsfulla och vackra!

Svar: Tack snälla Sanna! :D
Elaine

Linnéa Thell Jansson

Vad otroligt fin den första bilden var :)

Svar: Tack snälla, det är nog min personliga favorit också :)
Elaine

Jessica

Väldigt härlig stämning i bilderna =)

Svar: Tack så mycket :D
Elaine

Sanna mogren

Det kanske står någon stans men inte hittat så jag frågar istället! Vad använde du för färg när du färgade lila hår och hur blond var du innan?

Svar: Jag har faktiskt aldrig riktigt satt mig ner för att förklara hur jag gjorde.. Men jag ska absolut göra detta imorgon :) Håll utkik!
Elaine

mary

KÄRLEK PÅ DINA BILDER <3

sv: vad bra att jag gör dig glad :D

Svar: Åh tack tack!! :D <3
Elaine

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina bilder

Svar: Tack så mycket Neha! :)
Elaine